Přenesení pokladny ze stálé provozovny na mobilní o pouti
Zeptal jsem se 6. 2. 2017 za Vás:
Zákazník má hospodu. O pouti ji zavře a přesune se na dva dny do místa konání poutě. Co všechno musí udělat? - zaregistrovat si a použít novou provozovnu? - může si vzít s sebou pokladnu z hospody? - musí pokladnu přeprogramovat? Hlavičku, číslo provozovny... - může evidovat účtenky offline, pokud na pouti nemá internet a večer pokladnu připojit k internetu a účtenky odeslat?
Odpověď z 13. 2. 2017:
Dobrý den,
na portále správce daně založí dvě provozovny – jedna bude hospoda, druhá bude mobilní provozovna (pokud se na pouti jedná o stánek). Při prodeji na pouti si buď vezme pokladnu s sebou, nebo pořídí druhé - mobilní pokladní zařízení. V případě přenosu stávající pokladny, přepíše v nastavení pouze číslo provozovny z hospody na mobilní provozovnu (např. hospoda má číslo 11, mobilní má 21 – přepíše tedy 11 na 21). V případě dvou pokladních zařízení bude mít každé svoje vlastní nastavení čísla provozovny. Jestliže na pouti není stabilní internetové připojení, bude zařízení pracovat v režimu off-line, tedy bude hromadit evidované tržby v paměti, vydávat účtenky bez FIK, pouze s BKP a PKP. Po opětovném připojení k internetu budou nahromaděná data ze zařízení odeslána.
Miloslava Hájková
Finanční úřad pro Liberecký kraj
Metodická podpora evidence tržeb
Přidat komentář
Přehled komentářů
-
Napište první komentář!