Servis EET registračních pokladen Euro
Instalace
Instalace EET registrační pokladny Euro 150 a Euro 50 je první z případů, kdy se můžete setkat s mým servisem. Součástí instalace je vygenerování šifrovacího klíče na EET portálu Finanční správy ČR a nastavení příslušných parametrů pro správnou funkčnost pokladny podle všech zákonů, které se na vystavení účtenky vztahují. Více k tomuto tématu najdete na stránce o povinných údajích na účtence podle jednotlivých zákonů.
Programování registrační pokladny
Po nastavení povinných parametrů pokladny následuje naprogramování pokladny tak, jak potřebujete, aby Vám fungovala a evidovala prodeje pro Vaši potřebu. To znamená nastavení skupin, artiklů, PLU, cen, obsluhy, tlačítek apod.
Propojení se skladem Money S3
Vyšším stupněm komfortu je propojení EET registrační pokladny se skladovým systémem ekonomického systému. Položky v něm vytvořené a naskladněné odešlete do pokladny Euro. V ní pak uskutečníte pohyby (prodeje) a ty pak průběžně během dne, nebo na konci směny přenesete do skladového systému, kde s nimi pak můžete dále pracovat. Zaúčtovat a vytvořit skladové pohyby.
Instalace pokladních periferií
Když si k pokladně pořídíte pokladní komponenty, čtečku čárových kódů, peněžní zásuvku, platební terminál, nebo třeba váhy, nastavím komunikaci s pokladnou a potřebné parametry, případně mě můžete požádat o součinnost při instalaci systémů a komponent třetích stran.
Zaškolení obsluhy
Po instalaci a naprogramování Vás naučím s pokladnou pracovat. Školení obsluhy probíhá podle domluvy, nebo průběžně podle Vašich dotazů. K dispozici jsem Vám potom samozřejmě na telefonu, emailu a na dalších komunikačních kanálech.
Záruční servis
Nestává se to často, ale stát se může. Výrobní vada. Pokud Vás potká neváhejte se obrátit na náš záruční servis. Na pokladnu Elcom Euro máte dvouletou záruku.
Pozáruční servis
Pokladna Euro 150 má odhadovanou životnost 6 let. Tuto životnost ale určitě nemá třeba provozní akumulátor. Jednou za čas je ho potřeba vyměnit. Občas se stanou i drobné nehody, jako třeba zapadlé cizí předměty, vylité tekutiny, zapadané nečistoty, což může být příčinou poruch pokladny. Pro tento případ jsem připraven Vám poskytnou pozáruční servis a to i přímo ve Vaší provozovně, abyste pokladnu nemuseli nikam posílat.
Přidat komentář
Přehled komentářů
-
Napište první komentář!