0 Kč

Skylink a CS Link oznamují změnu Servisního poplatku

Servisní poplatek Skylink a CS LinkProvozovatel česko-slovenských satelitních platforem Skylink a CS Link, společnost M7 Group, oznamuje změnu Servisního poplatku (SP), platnou od 1. 4. 2015.

K 1. dubnu 2015 se u obou platforem mění výše Servisního poplatku, souvisejícího s poskytováním služeb satelitní televize. Zákazníci mohou i nadále volit mezi pravidelnou měsíční platbou (SIPO, Inkaso z účtu) a jednorázovou platbou na 12 nebo 24 měsíců. Detailní přehled nových podmínek je uveden v následující tabulce.

Způsob úhrady SP

Česká republika

Slovenská republika

Jednorázová platba na 12 měsíců

   935 Kč

34 €

Jednorázová platba na 24 měsíců

1 485 Kč

54 €

Placené programové balíčky Skylink

SP zahrnut v ceně

SP zahrnut v ceně

Nové podmínky se budou jednotlivých zákazníků týkat postupně, v závislosti na datu splatnosti SP  pro danou dekódovací kartu.

Pro karty s předplaceným SP nebo některým z programových balíčků Skylink na období delší než do 1. 4. 2015 budou nové podmínky účinné až k poslednímu dni předplaceného období. I nadále platí, že SP je již zahrnut v ceně všech placených balíčků z nabídky Skylink, pro jejich předplatitele se tedy nic nemění.

Pole s hvězdičkou * jsou povinná.

Přidat komentář

Přehled komentářů

  • Programy

    25. 10. 2016 17:34:32 | Rotsch Zdeněk

    Po zaplacení servisního poplatku nám nejde jedna televize.Na druhé jdou jen asi tři programy.Jak je to možné_ Rotschová Jana

    Odpovědět | Skrýt odpovědi

    • Re: Programy

      25. 10. 2016 20:06:03 | Libor Jiránek

      Dobrý den, máte HD přijímač?

      Odpovědět

  • Hrazení poplatku

    23. 5. 2016 18:13:00 | Strašilová

    Chci změnit hrazení poplatku z předplacené karty na SIPO

    Odpovědět

  • Kontrola zaplacení servisního poplatku

    8. 5. 2016 17:18:47 | Jiří Řehula

    Jak si mohu zkontrolovat do kterého termínu mám zaplacený servisní poplatek

    Odpovědět | Skrýt odpovědi

    • Re: Kontrola zaplacení servisního poplatku

      30. 12. 2016 14:53:18 | Hana Hečková

      Dobrý den chtěla bych se zeptat,proč mi nejde tv,karta číslo 200 727 233.poplatek byl uhrazen na 2 roky 15.12.2016 Za kladné vyřízení děkuji předem.

      Odpovědět

  • Dotaz

    6. 3. 2016 20:24:38 | Petr Šiška

    Budeme i nadále mít možnost sledovat slovenské programy Dajto a Doma v zaplaceném poplatku,nebo to přejde do placeného balíčku?Je myšleno v české republice.Děkuji za odpověď.

    Odpovědět

  • Poplatky

    27. 2. 2016 15:00:42 | Jana Sedláčková

    Dobrý den,
    musím souhlasit s pisateli přede mnou, co se týče změn. Nelíbí se mi další zdražení , pokud tam není možná varianta přerušení. Používáme Vaši službu
    od dubna do konce října, takže platíme za pět měsíců, kdy v objektu vůbec nejsme. Není to seriozní, jistě je takových lidí více, ale v určité době nebylo jiné řešení. Jsme důchodci, takže platit něco, co nepoužívám , se mi nelíbí.
    S pozdravem Jana Sedláčková

    Odpovědět

  • Re: poplatky

    24. 2. 2016 13:34:23 | Libor Jiránek

    Dobrý den, proč by mi mělo být stydno za veřejné informace předané dále zákazníkům? Cenovou politiku a obchodní podmínky dodavatelů nemohu ovlivnit. V televizi Vám denně říkají o vraždách, loupežích, podvodech. Píšete jim, jestli se nestydí takové věci vysílat? Mimochodem od 1.4.2016 se cena Servisního poplatku opět zvedá. Přesné informace tu najdete v novinkách. Ale opět to samé, není to z mé vůle, nemohu to nijak ovlivnit. Pouze předávám informaci.

    Odpovědět

  • poplatky

    24. 2. 2016 13:06:31 | Martin

    Pane Jiránek není Vám drobet stydno podporovat tuto lumpárnu se servisníma poplatkama? Kdyby to avizovali už předtím ,že se bude platit nějakej poplatek v budoucnu tak by tolik lidí si satelit nepořídilo.Takhle lidi investovali tisíce do zařízení a karty s tím ,že budou mít základní nabídku doživotně zdarma. Tohle je na hranici podvodu .

    Odpovědět

  • Re: servisní poplatek

    13. 11. 2015 9:15:02 | Libor Jiránek

    Dobrý den, od nás Vám nic nemohlo bez objednávky z Vaší strany přijít. Díval jsem se pro jistotu do naší účetní evidence a Vás tam jako zákazníka vůbec nemám. Obraťte se prosím na Vašeho obchodního, nebo servisního partnera.

    Odpovědět

  • servisní poplatek

    13. 11. 2015 8:36:43 | Pelech Jan

    Dobrý den.Přišel mi od Vás dopis,že mám zaplatit servisní poplatek.V loni jsme to zaplatili složenkou na celý rok.Jelikož platíme ještě jednu kartu a to přes SIPO,tak bych chtěla i druhou kartu platit přes SIPO.Posílám Vám číslo karty:42774908273.Termín pro úhradu je 28.11.2015.Na jméno Pelech Jan,Horní Kounice čp.102,PSČ 67140.Děkuji.

    Odpovědět

  • Re: poplatky

    14. 9. 2015 17:01:27 | Libor Jiránek

    Dobrý den, ceny jsou takto správně. Ceny určuje Skylink.

    Odpovědět

  • poplatky

    11. 9. 2015 9:06:08 | minks

    Dobrý den mám dotaz poplatek 55kč.12-je 660 a ne935kč a na 24měs. 1485kč. jak to prosím počítáte. nabídka mini za 1228kč

    Odpovědět

  • Re: satelitní poplatek

    1. 9. 2015 21:43:03 | Libor Jiránek

    Objednejte balíček, v něm máte i servisní poplatek a pak až později zaplaťte servisní poplatek.

    Odpovědět

  • satelitní poplatek

    1. 9. 2015 18:07:06 | Zdena Šteflová

    Dobrý en, prosím Vás mám jeden dotaz. Když zaplatím SP na dva roky a chtěla bych si objednat balíček Flexi 7 na jeden měsíc, musím za tento balíček zaplatit zvlášt? Děkuji

    Odpovědět

  • Servisní poplatek - navýšení

    16. 8. 2015 11:19:59 | Jaroslav LAUČÍK

    Doba ukázala,že všechny Vaše sliby jsou od samého začátku nehorázná lež a dá s kvalifikovat,jako okrádání zákazníka.Nutíte nás hledat schůdnější cesty u jiných společností.. Budu se snažit rozmluvit to každému
    potencionálnímu zájjemci o Vaše služby,aby Vám nedávali peníze za to NIC co pro své zákazníky děláte

    Odpovědět

  • Doživotně ZDARMA!

    21. 6. 2015 18:50:06 | Pavel Holaň

    V roce 2010 jsme se nastěhovali do RD, když jsme řešili příjem signálu ukázalo se, že moc možností nemáme. DVB-T dodnes není a v dohledné době ani nebude. Kabel široko daleko nikde. Satelit tedy byla jediná možnost. Komplet za dva dekodéry, dvě karty parabolu a anténní rozvody po domě za cca 20t. Ale říkali jsme si že máme příjem CZ/SK programů doživotně zdarma. Za rok, bylo potřeba vyměnit karty - samozřejmě za poplatek. Za další rok přišlo zavedení servisného poplatku - na to jsme v podstatě došli tak, že nás den ze dne odstřihli od signálu - žádný dopis, žádná výzva. Zaplatili jsme a když další rok poplatek zvedli rozhodli jsme se že přejdeme k T-mobile TV. "Doživotně ZDARMA!" Loni přišla skvělá zpráva: "Vítáme zákazníky T-mobile TV v rodině Skylink a zaručujeme se vám, že se pro vás nic nezmění." Po půl roce přišel dopis, že se mění obchodní podmínky a od konce roku 2015 budeme platit skoro tisícovku ročně za každou kartu, pokud si však připlatíme balíček za 300 na měsíc poplatek nám bude odpuštěn. V balíčku není nic bez čeho bychom dále nemohli žít, takže nevím proč platit tak šílené prachy za "nic". Nakonec jsme si řekli, že se bez televize vlastně obejdeme. Nakoupíme to co budeme chtít sledovat na internetu. Torrentshopům totiž tahle obchodní politika Skylinku opravdu konkurovat nemůže. Pokuta kterou M77 vybere od "nedobrovolných zákazníků" za 1,5 měsíce mi přijde jako výsměch milionům uživatelů. K tomu M77 vynáší své čisté zisky mimo ČR. Myslím, že bude více lidí, kteří tenhle šlendrián už dále podporovat nebudou.

    Odpovědět

  • Lež,lež,lež

    11. 6. 2015 15:42:38 | O.C.

    A proč by skylink nedělal , co mu zákazník dovolí?
    kupovali jsme před cca 5 ti lety dig. přijímač s nabídkou českých a slovenských programů "zdarma".
    Zdarma bylo na cca dva roky. Marně jsem psala na českou obchodní inspekci- vy, co si tu stěžujete, byste měli občas sami něco udělat, aby nás bylo více- takto jsem byla ojedinělý stěžovatel. Větičky o možné změně technolofie jsou schované v malilinkatých podmínkách.
    Takové obelhávání zákazníků se jen tak nevidí- a přesto to projde.Řekla jsem si, že takové prolhané organizaci platit nebudu.
    Momentálně chytáme na pokojovou anténu odrazy, protože přestože platíme 135 kč české televizi, pokrytí u je nulové.A čekáme na to, až spadne signál z Marsu.

    Odpovědět

  • Re: dotaz

    13. 4. 2015 23:17:23 | Libor Jiránek

    Ano, stačí.

    Odpovědět

  • dotaz

    13. 4. 2015 17:18:33 | Josef Hrůza

    Přestěhoval jsem se do jiného města, nebudu vyzžívat služeb Skylink. Jak mám provést ukončení ? Stačí nezaplatit správní poplatek ?

    Odpovědět

  • Holanďani,Němci

    3. 4. 2015 16:27:22 | L

    Už v té době kdy slibovali,že pokud koupíme kartu tuším,za 2 tisíce,bude servis zdarma,věděli,jak to jednou obejít a budou nás dojit čím dál častěji,Němci lákali na bezplatné bankování,trvalo to nějaký měsíc,než jsme dostali vyrozumění o měsíčním poplatku 65

    Odpovědět

  • poplatek

    9. 3. 2015 13:39:14 | petr

    vetsi hovadinu jako je zvysovani poplatku jsem nezazil jste lhari mate porad malo tak si polibte .............l

    Odpovědět

Novinky

  • 16 Pro 2024

    Cloudový fakturační systém iDoklad

    Cloudový fakturační systém iDoklad je navržen tak, aby nabízel komplexní a uživatelsky přívětivé prostředí pro správu finančních procesů. Je ideální volbou pro podnikatele a malé firmy, které chtějí mít své faktury a účetnictví pod kontrolou, bez zbytečné administrativní zátěže. iDoklad umožňuje snadno vytvářet, odesílat a archivovat faktury, sledovat platby a spravovat daňové povinnosti. Díky jeho cloudové infrastruktuře máte přístup ke svým datům kdykoliv a odkudkoliv, což zajišťuje flexibilitu a efektivitu vaší práce. Rovněž integrace s dalšími účetními systémy a bankami usnadňuje automatizaci mnoha běžných úkonů.

  • 12 Říj 2024

    Servis PC, notebooků a serverů

    Poskytujeme širokou škálu servisních služeb pro vaše počítače, notebooky a servery. Naše dlouholeté zkušenosti nám umožňují efektivně řešit jakékoli technické problémy, na které můžete narazit. Bez ohledu na to, zda se jedná o hardwarové opravy, softwarovou optimalizaci nebo pravidelnou údržbu, jsme zde, abychom vám pomohli. Důvěřujte našemu týmu odborníků, kteří se vždy snaží najít nejlepší řešení přizpůsobené vašim individuálním potřebám.

  • 18 Zář 2024

    Aktualizace Money S3 2025

    Zjistěte vše o nejnovější aktualizaci ekonomického systému Money S3 pro rok 2024. Tato aktualizace přináší řadu zásadních novinek a vylepšení, které vám pomohou efektivněji spravovat vaše finance.

  • 06 Zář 2024

    Certifikovaný profesionál Money S3 2024

    S hrdostí oznamuji, že jsem po čtyřiadvacáté úspěšně složil certifikační zkoušku Money S3. Tento milník je důkazem mého trvalého závazku a hlubokého porozumění v oblasti účetního softwaru Money S3. Každá zkouška představuje náročný test znalostí a dovedností, a jsem rád, že jsem opět prokázal své schopnosti a odbornost. Úspěch v tomto testu mě motivuje k dalšímu profesnímu růstu a zdokonalování se v oblasti účetnictví a finančního řízení.

  • 23 Čec 2024

    AKCE! Do 2. 8. 2024 sleva 50% na Money S3

    Pro všechny účetní a firmy přichází jedinečná příležitost získat přední účetní software Money S3 za poloviční cenu

  • 20 Čec 2024

    Novinky v ekonomickém systému Money S3

    Money S3, populární účetní software ve střední Evropě, pravidelně prochází aktualizacemi a vylepšeními, které přinášejí uživatelům nové funkcionality a zvýšenou bezpečnost

  • 28 Dub 2023

    Money S3 a Gmail

    Snažíte se odesílat doklady z Money S3 přes Gmail, ale ten vám neustále hlásí chybu ověření? Chyba není v přihlašovacím jménu, ani heslu. 

  • 18 Úno 2023

    Jak poslat velké soubory emailem

    Jednoduše na email odešlete soubory až do velikosti 5 GB. Bez registrace a zdarma pomocí e-mailu nebo zabezpečeného odkazu. 

  • 03 Pro 2022

    Aktualizace Money S3 2023

    Opět se nám blíží nový rok a je nejvyšší čas na předplatné aktualizací Money S3 na další rok, aby váš přechod na nový účetní rok proběhl hladce

  • 23 Lis 2022

    Napojení pokladny Euro 150 na Pohodu

    Protože nikde nenajdete návod jak napojit pokladnu Euro 150 TEi Flexy na Pohodu, vytvořil jsem pro vás návod se screenshoty.

Archív