Úspěšné zavedení servisního poplatku Skylink
Přes počáteční nevoli zákazníků Skylink a CS Link při zavedení servisního poplatku ukončilo k dnešnímu dni užívání služeb jenom 14% zákazníků.
Aktuální stav programů a balíčků Skylinku:
Balíčky již obsahují servisní poplatek.
Přidat komentář
Přehled komentářů
-
Drzost !!!
13. 6. 2013 12:42:18 | Studený
Skutečně nechápu, proč bych měl platit za jinak volně dostupné programy !!! To si raději zruším satelitní příjem, než abych podporoval tuto zlodějnu... !!!
-
Databáze CS Linku hacknuta
13. 12. 2012 22:39:12 | JL
Skupina https://twitter.com/czechurity zveřejnila databázi 57000 zákazníků CS Linku, včetně emailů a hesel. Údajně jde o odvetu za zavedení servisních poplatků.
-
Poplatek ano a co telefon?
28. 11. 2012 23:27:31 | O.LOKAJ
Servisní poplatek jste zavedli a kdo bude platit poplatky za volání na servisní linku? ČEKÁ SE 10 i VICE MINUT.
-
hnus..
28. 11. 2012 18:02:26 | Jan Rokycanský
Po tom, co tento" spolek"nalákal lidi na sledování slovenských a českých programů NAVŽDY ZDARMA, tak zavede poplatek?je to prasárna nejhrubšího zrna a telekomunikační úřad by je měl zrušit.