0 Kč

Zvýšení Servisního poplatku satelitní TV SkylinkZvýšení servisního poplatku satelitní TV Skylink

Od 1. 4. 2016 dojde ke změně výše Servisního poplatku, který souvisí s poskytováním služeb satelitní televize. K tomuto datu bude rovněž aktualizován Ceník služeb Skylink.

Zákazníci mohou Servisní poplatek i nadále hradit některým z následujících způsobů - pravidelnou měsíční platbou prostřednictvím SIPO nebo Inkasa z účtu, jednorázovou platbou na 12 měsíců, jednorázovou platbou na 24 měsíců anebo zasláním SMS zprávy. Servisní poplatek nemusí hradit předplatitelé placených balíčků Skylink - je zahrnut v jejich ceně.

od 1. 4. 2016

do 31.3.2016

Jednorázová platba na 12 měsíců

   1 070 Kč

 935 Kč

Jednorázová platba na 24 měsíců

   1 680 Kč

1 485 Kč

Placené programové balíčky Skylink

Servisní poplatek zahrnut v ceně

Servisní poplatek zahrnut v ceně

Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Dekódovacích karet, na kterých je Servisní poplatek nebo některý z programových balíčků Skylink uhrazen na období delší, než do 1. 4. 2016, se bude nová výše Servisního poplatku týkat až od prvního dne následujícího po již předplaceném období.

Pro dekódovací karty, na kterých je Servisní poplatek hrazen prostřednictvím pravidelné platby SIPO nebo Inkaso z účtu se Servisní poplatek splatný v měsíci březnu vztahuje již na služby satelitní televize Skylink v měsíci dubnu.

Datum splatnosti Servisního poplatku pro každou dekódovací kartu Skylink si lze ověřit na www.skylink.cz (Ověření služeb na kartě).

Zákazníci, kteří se změnou ceníku nesouhlasí, mají právo postupovat v souladu s čl. 8.4. Všeobecných obchodních podmínek Skylink a bez jakýchkoliv sankcí smlouvu písemně vypovědět.

Pole s hvězdičkou * jsou povinná.

Přidat komentář

Přehled komentářů

  • Re: zrušení servis.poplatku

    18. 4. 2016 20:37:25 | Libor Jiránek

    Dobrý den, to musíte u Vašeho správce SIPO.

    Odpovědět

  • zrušení servis.poplatku

    18. 4. 2016 20:04:12 | Anna Žilova

    CHtěla bych zrušit servisni poplatek u karty č. 4-2911766006.Poplatek se hradí ze SIPO spojovaci číslo 8002559043,Varia.symb.3341383406. Děkuji Anna Žilova Kopťovo 228 Vaclavovice 73934

    Odpovědět

  • Re: dotaz

    6. 4. 2016 20:25:52 | Libor Jiránek

    Paní Lexová, poslal jsem na Vaši kartu REFRESH, bližší instrukce máte v emailu. Pokud to nepomůže, více pro Vás bude umět udělat pouze Váš prodejce. Přeji příjemný večer.

    Odpovědět

  • Re: dotaz

    6. 4. 2016 20:04:54 | Libor Jiránek

    Dobrý den paní Lexová. reklamaci musíte uplatnit u Vašeho prodejce.

    Odpovědět

  • dotaz

    6. 4. 2016 19:44:56 | lexova

    D.den prosim jak mam reklamovat skylink irdeto kartu c. 10064286981. na jmeno Jarek riger, prestaly hrat vsechny programy jen jde nova 24, ta je zdarma platim a nemohu se divat dejte mi vedet na televizi pise vyprselo predplatne a ja mam zaplaceno do 7. 2018. skandal, zkouselqa jsem u sousedu a to same nehraje oni take vyuzivaji skylink a jde jim to v p[ohode, co ted karta hje zablokovana nebo co? uz jsem nestastna 2 mesice placeno a nemohu se divat na nic, pri kazdem programu je klic ze je vyprsene predplatne tohoto programu, penize mi kdo vrati jako? jestli muzete tak to prosim zprovoznete, LEXOVA

    Odpovědět

  • Výpověď smlouvy

    28. 3. 2016 19:33:58 | Libor Jiránek

    Dobrý den paní Drozdová, nemohu Vám pomoci, toto musíte řešit s Vaším prodejcem, technikem, nebo Skylinkem. Ale pokud se jedná jen o servisní poplatek, tak ho stačí nezaplatit na další období a provoz Vaší karty bude ukončen.

    Odpovědět

  • Výpověď smlouvy

    28. 3. 2016 18:31:39 | Jana Drozdová

    Výpověď smlouvy.
    Vypovídám smlouvu mezi spol. SKYLINK a
    Janou Drozdovou č.karty 4 276 316 7477 ke
    dni 31.3.2016
    nesouhlas se zvýšení poplatku a špatná kvalita příjmu.

    Odpovědět

  • Re: dotaz,č.karty 2006482287

    23. 3. 2016 18:03:02 | Libor Jiránek

    Dobrý den, tato karta neexistuje, abych Vám to napsal přesně. Obecně tedy zvýšenou cenu poplatku budete hradit až při obnově, nikoli od 1. dubna.

    Odpovědět

  • dotaz,č.karty 2006482287

    23. 3. 2016 16:27:07 | Bohumil Havránek

    Dobrý den,zaplatil jsem dne 15.2.2016 poplatek ve výši
    Kč 935,-.
    Zvýšený poplatek od 1.4.2016 Kč 1.070,- uhradím tedy k datu 02/2017,jak uvádíte v informaci?
    Děkuji.
    S pozdravem
    B.Havránek,Brno

    Odpovědět

  • Re: zvýšení poplatku

    8. 3. 2016 20:19:43 | Libor Jiránek

    Dobrý den pane Čechu, u již zaplacených poplatků se nic nemění. Navýšenou cenu budete mít až při úhradě na další období.

    Odpovědět

  • Re: VÝPOVĚĎ SMLOUVY

    8. 3. 2016 20:18:29 | Libor Jiránek

    Dobrý den pane Loskote, s Vašim požadavkem se musíte obrátit na M7 Group, vlastníka sítě Skylink.

    Odpovědět

  • VÝPOVĚĎ SMLOUVY

    8. 3. 2016 13:35:11 | PAVEL LOSKOT

    VYPOVÍDÁM SMLOUVU MEZI:
    PAVEL LOSKOT, č.karty 4 274 320 744 3
    a společností SKYLINKcz. k 31.3.2016.
    Důvod: nesouhlas s navýšením servisního poplatku.

    Odpovědět

  • zvýšení poplatku

    27. 2. 2016 10:55:32 | Čech Vladimír

    jak to bude u již zaplacených poplatků???

    Odpovědět

  • Re: Zrušení servisního poplatku

    26. 2. 2016 18:48:35 | Libor Jiránek

    Dobrý den, to musíte napsat na Skylink.

    Odpovědět

  • Zrušení servisního poplatku

    26. 2. 2016 12:19:57 | Mader Jiří

    Dnem 26.2 2016 ruším vámi navýšený měsíční poplatek 70 kč. -číslo dekodovací karty 4 2562010779

    Odpovědět

Novinky

  • 16 Pro 2024

    Cloudový fakturační systém iDoklad

    Cloudový fakturační systém iDoklad je navržen tak, aby nabízel komplexní a uživatelsky přívětivé prostředí pro správu finančních procesů. Je ideální volbou pro podnikatele a malé firmy, které chtějí mít své faktury a účetnictví pod kontrolou, bez zbytečné administrativní zátěže. iDoklad umožňuje snadno vytvářet, odesílat a archivovat faktury, sledovat platby a spravovat daňové povinnosti. Díky jeho cloudové infrastruktuře máte přístup ke svým datům kdykoliv a odkudkoliv, což zajišťuje flexibilitu a efektivitu vaší práce. Rovněž integrace s dalšími účetními systémy a bankami usnadňuje automatizaci mnoha běžných úkonů.

  • 12 Říj 2024

    Servis PC, notebooků a serverů

    Poskytujeme širokou škálu servisních služeb pro vaše počítače, notebooky a servery. Naše dlouholeté zkušenosti nám umožňují efektivně řešit jakékoli technické problémy, na které můžete narazit. Bez ohledu na to, zda se jedná o hardwarové opravy, softwarovou optimalizaci nebo pravidelnou údržbu, jsme zde, abychom vám pomohli. Důvěřujte našemu týmu odborníků, kteří se vždy snaží najít nejlepší řešení přizpůsobené vašim individuálním potřebám.

  • 18 Zář 2024

    Aktualizace Money S3 2025

    Zjistěte vše o nejnovější aktualizaci ekonomického systému Money S3 pro rok 2024. Tato aktualizace přináší řadu zásadních novinek a vylepšení, které vám pomohou efektivněji spravovat vaše finance.

  • 06 Zář 2024

    Certifikovaný profesionál Money S3 2024

    S hrdostí oznamuji, že jsem po čtyřiadvacáté úspěšně složil certifikační zkoušku Money S3. Tento milník je důkazem mého trvalého závazku a hlubokého porozumění v oblasti účetního softwaru Money S3. Každá zkouška představuje náročný test znalostí a dovedností, a jsem rád, že jsem opět prokázal své schopnosti a odbornost. Úspěch v tomto testu mě motivuje k dalšímu profesnímu růstu a zdokonalování se v oblasti účetnictví a finančního řízení.

  • 23 Čec 2024

    AKCE! Do 2. 8. 2024 sleva 50% na Money S3

    Pro všechny účetní a firmy přichází jedinečná příležitost získat přední účetní software Money S3 za poloviční cenu

  • 20 Čec 2024

    Novinky v ekonomickém systému Money S3

    Money S3, populární účetní software ve střední Evropě, pravidelně prochází aktualizacemi a vylepšeními, které přinášejí uživatelům nové funkcionality a zvýšenou bezpečnost

  • 28 Dub 2023

    Money S3 a Gmail

    Snažíte se odesílat doklady z Money S3 přes Gmail, ale ten vám neustále hlásí chybu ověření? Chyba není v přihlašovacím jménu, ani heslu. 

  • 18 Úno 2023

    Jak poslat velké soubory emailem

    Jednoduše na email odešlete soubory až do velikosti 5 GB. Bez registrace a zdarma pomocí e-mailu nebo zabezpečeného odkazu. 

  • 03 Pro 2022

    Aktualizace Money S3 2023

    Opět se nám blíží nový rok a je nejvyšší čas na předplatné aktualizací Money S3 na další rok, aby váš přechod na nový účetní rok proběhl hladce

  • 23 Lis 2022

    Napojení pokladny Euro 150 na Pohodu

    Protože nikde nenajdete návod jak napojit pokladnu Euro 150 TEi Flexy na Pohodu, vytvořil jsem pro vás návod se screenshoty.

Archív