Zvýšení Servisního poplatku satelitní TV Skylink
Od 1. 4. 2016 dojde ke změně výše Servisního poplatku, který souvisí s poskytováním služeb satelitní televize. K tomuto datu bude rovněž aktualizován Ceník služeb Skylink.
Zákazníci mohou Servisní poplatek i nadále hradit některým z následujících způsobů - pravidelnou měsíční platbou prostřednictvím SIPO nebo Inkasa z účtu, jednorázovou platbou na 12 měsíců, jednorázovou platbou na 24 měsíců anebo zasláním SMS zprávy. Servisní poplatek nemusí hradit předplatitelé placených balíčků Skylink - je zahrnut v jejich ceně.
od 1. 4. 2016 |
do 31.3.2016 |
|
Jednorázová platba na 12 měsíců |
1 070 Kč |
935 Kč |
Jednorázová platba na 24 měsíců |
1 680 Kč |
1 485 Kč |
Placené programové balíčky Skylink |
Servisní poplatek zahrnut v ceně |
Servisní poplatek zahrnut v ceně |
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.
Dekódovacích karet, na kterých je Servisní poplatek nebo některý z programových balíčků Skylink uhrazen na období delší, než do 1. 4. 2016, se bude nová výše Servisního poplatku týkat až od prvního dne následujícího po již předplaceném období.
Pro dekódovací karty, na kterých je Servisní poplatek hrazen prostřednictvím pravidelné platby SIPO nebo Inkaso z účtu se Servisní poplatek splatný v měsíci březnu vztahuje již na služby satelitní televize Skylink v měsíci dubnu.
Datum splatnosti Servisního poplatku pro každou dekódovací kartu Skylink si lze ověřit na www.skylink.cz (Ověření služeb na kartě).
Zákazníci, kteří se změnou ceníku nesouhlasí, mají právo postupovat v souladu s čl. 8.4. Všeobecných obchodních podmínek Skylink a bez jakýchkoliv sankcí smlouvu písemně vypovědět.
Přidat komentář
Přehled komentářů
-
Re: zrušení servis.poplatku
18. 4. 2016 20:37:25 | Libor Jiránek
Dobrý den, to musíte u Vašeho správce SIPO.
-
zrušení servis.poplatku
18. 4. 2016 20:04:12 | Anna Žilova
CHtěla bych zrušit servisni poplatek u karty č. 4-2911766006.Poplatek se hradí ze SIPO spojovaci číslo 8002559043,Varia.symb.3341383406. Děkuji Anna Žilova Kopťovo 228 Vaclavovice 73934
-
Re: dotaz
6. 4. 2016 20:25:52 | Libor Jiránek
Paní Lexová, poslal jsem na Vaši kartu REFRESH, bližší instrukce máte v emailu. Pokud to nepomůže, více pro Vás bude umět udělat pouze Váš prodejce. Přeji příjemný večer.
-
Re: dotaz
6. 4. 2016 20:04:54 | Libor Jiránek
Dobrý den paní Lexová. reklamaci musíte uplatnit u Vašeho prodejce.
-
dotaz
6. 4. 2016 19:44:56 | lexova
D.den prosim jak mam reklamovat skylink irdeto kartu c. 10064286981. na jmeno Jarek riger, prestaly hrat vsechny programy jen jde nova 24, ta je zdarma platim a nemohu se divat dejte mi vedet na televizi pise vyprselo predplatne a ja mam zaplaceno do 7. 2018. skandal, zkouselqa jsem u sousedu a to same nehraje oni take vyuzivaji skylink a jde jim to v p[ohode, co ted karta hje zablokovana nebo co? uz jsem nestastna 2 mesice placeno a nemohu se divat na nic, pri kazdem programu je klic ze je vyprsene predplatne tohoto programu, penize mi kdo vrati jako? jestli muzete tak to prosim zprovoznete, LEXOVA
-
Výpověď smlouvy
28. 3. 2016 19:33:58 | Libor Jiránek
Dobrý den paní Drozdová, nemohu Vám pomoci, toto musíte řešit s Vaším prodejcem, technikem, nebo Skylinkem. Ale pokud se jedná jen o servisní poplatek, tak ho stačí nezaplatit na další období a provoz Vaší karty bude ukončen.
-
Výpověď smlouvy
28. 3. 2016 18:31:39 | Jana Drozdová
Výpověď smlouvy.
Vypovídám smlouvu mezi spol. SKYLINK a
Janou Drozdovou č.karty 4 276 316 7477 ke
dni 31.3.2016
nesouhlas se zvýšení poplatku a špatná kvalita příjmu. -
Re: dotaz,č.karty 2006482287
23. 3. 2016 18:03:02 | Libor Jiránek
Dobrý den, tato karta neexistuje, abych Vám to napsal přesně. Obecně tedy zvýšenou cenu poplatku budete hradit až při obnově, nikoli od 1. dubna.
-
dotaz,č.karty 2006482287
23. 3. 2016 16:27:07 | Bohumil Havránek
Dobrý den,zaplatil jsem dne 15.2.2016 poplatek ve výši
Kč 935,-.
Zvýšený poplatek od 1.4.2016 Kč 1.070,- uhradím tedy k datu 02/2017,jak uvádíte v informaci?
Děkuji.
S pozdravem
B.Havránek,Brno -
Re: zvýšení poplatku
8. 3. 2016 20:19:43 | Libor Jiránek
Dobrý den pane Čechu, u již zaplacených poplatků se nic nemění. Navýšenou cenu budete mít až při úhradě na další období.
-
Re: VÝPOVĚĎ SMLOUVY
8. 3. 2016 20:18:29 | Libor Jiránek
Dobrý den pane Loskote, s Vašim požadavkem se musíte obrátit na M7 Group, vlastníka sítě Skylink.
-
VÝPOVĚĎ SMLOUVY
8. 3. 2016 13:35:11 | PAVEL LOSKOT
VYPOVÍDÁM SMLOUVU MEZI:
PAVEL LOSKOT, č.karty 4 274 320 744 3
a společností SKYLINKcz. k 31.3.2016.
Důvod: nesouhlas s navýšením servisního poplatku. -
zvýšení poplatku
27. 2. 2016 10:55:32 | Čech Vladimír
jak to bude u již zaplacených poplatků???
-
Re: Zrušení servisního poplatku
26. 2. 2016 18:48:35 | Libor Jiránek
Dobrý den, to musíte napsat na Skylink.
-
Zrušení servisního poplatku
26. 2. 2016 12:19:57 | Mader Jiří
Dnem 26.2 2016 ruším vámi navýšený měsíční poplatek 70 kč. -číslo dekodovací karty 4 2562010779